payamarketing

ساخت وبلاگ

هندزفری بلوتوث ایرپاد Apple

کمپانی Apple یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی میباشد که کاربران بسیاری در سراسر جهان از محصولات مختلف این شرکت استفاده میکنند.طی سال های اخیر اپل ثابت کرده توانسته با عرضه ی محصولات منحصر به فرد و خلاقانه،کاربران حوزه ی تکنولوژی را متوجه خود کند.یکی از این محصولات که در اینجا مفصل به بررسی آن خواهیم پرداخت هندزفری بلوتوث ایرپاد Apple میباشد.

معرفی هندزفری بلوتوث اپل مدل Apple AirPods 2 HeadPhones همزمان با معرفی گوشی Apple iPhone 7 و iPhone Plus انجام شد.پس از آن نام این شرکت بیش از پیش بر سر زبان ها افتاد و باعث شد تا بار دیگر Apple نام خود را به رقیبان قدیمی خود گوشزد کند.یکی از مواردی که در رابطه با محصولات اپل میتوان گفت کیفیت ساخت بسیار بالای محصولات مختلف این شرکت است.بطوریکه میتوان گفت بر کسی پوشیده نیست که در صورت خرید محصولات این کمپانی میتوانید برای چندین سال از آن استفاده کرده و لذت ببرید.

طراحی ظاهری Apple AirPods 2

با نگاه اول به این محصول متوجه این میشویم که ساختار کلی این محصول با هندزفری مدل با سیم اپل تغییر ظاهری چندانی نداشته و همان فرم و ساختار قبلی نیز در طراحی ظاهری این هندزفری مدنظر بوده و لحاظ شده است.اپل این محصول را طوری طراحی کرده است تا گزینه ی مناسبی برای ورزشکاران نیز باشد.چراکه طراحی ظاهری این محصول به صورت کاملا ارگونومیک بوده و جای گیری بسیار مناسبی در گوش دارد،به گونه ای که هنگام پیاده روی،دویدن و… از گوش خارج نمیشود.یکی از مواردی که با بررسی این هندزفری با آن برخورد میکنید کیس شارژ این محصول است.که ساده و به صورت یکپارچه طراحی شده است که در عین سادگی زیبایی منحصر به فرد خود را دارد.

بر روی بدنه ی این هندزفری هیچگونه دکمه ی فیزیکی وجود ندارد و اپل در این محصول بر روی برآمدگی روی گوشی های هندزفری پد لمسی طراحی کرده است که میتوانید با فرا گرفتن روش های تعریف شده ی لمس کردن آن جهت مدیریت پخش موسیقی و تماس استفاده کنید.

درون کیس شارژ این هندزفری یک عدد چراغ LED تعبیه شده است که بیانگر میزان باقی مانده ی شارژ‌ کیس میباشد.این چراغ در سه رنگ سبز،نارنجی و قرمز نمایان میشود که رنگ سبز نشان دهنده ی شارژ کامل میباشد. پس از رنگ چراغ به نارنجی تغییر رنگ داده و کمی بعد به رنگ قرمز در می آید که نشان دهنده ی کمبود شارژ کیس است که باید به شارژر متصل شود.یکی دیگر از ویژگی های کیس شارژ‌ این هندزفری حجم کم این کیس میباشد که به خوبی در جیب جای میگیرد و میتوانید به راحتی در هر مکان و موقعیتی از آن استفاده کنید.

قابلیت های کاربردی

حسگرهای شتاب سنج و نوری هندزفری بلوتوث ایرپاد Apple در طراحی این محصول به کارگرفته شده اند که توانسته جذابیت این محصول را دو چندان کند.به این صورت که در صورت قرار داشتن هندزفری در گوش و پخش موزیک به محض خارج کردن هندزفری از گوش موزیک قطع میشود.همچنین در طول تماس تلفنی در صورتی که هر دو ایرپاد را از گوش خارج کنید تماس تلفنی نیز قطع میشود.یکی از مواردی که برای کاربران Apple مورد اهمیت است استفاده از Siri میباشد،باید بگوییم این محصول از Siri نیز پشتیبانی میکند و عملکرد بسیار دقیقی دارد.

کیفیت صدا

کیفیت صدا در این محصول میتواند بهترین و مهمترین ویژگی این هندزفری باشد چراکه صدا در این محصول با کیفیت بسیار بالایی به گوش کاربر میرسد.بطوریکه میتوان گفت تمام استاندارد های صدا در موسیقی مثل صدای زیر،بم،بیس و… در آن به خوبی لحاظ شده است که باعث میشود کاربر صدایی کاملا شفاف،تفکیک شده را با نهایت جزئیات تجربه کند.همین امر در هنگام مکالمه ی تلفنی نیز صدق میکند.هنگام مکالمه ی تلفنی صدای شما با بالاترین کیفیت،کمترین نویز و صداهای مزاحم اطراف به گو مخاطب میرسد.

باتری

طبق ادعای شرکت Apple با یک بار شارژ هر کدام از گوشی های این هندزفری قادر خواهید بود تا 5 ساعت از آن استفاده کنید.همچنین در صورت کامل بودن شارژ کیس میتوان تا 24 ساعت از آن استفاده کرد و بار ها گوشی های هندزفری را شارژ کرد.بنابراین در صورت کامل بودن شارژ کیس نگرانی از بابت اتمام شارژ خود نخواهید داشت.

برای خرید هندزفری بلوتوث اپل مدل Apple AirPods 2 HeadPhones به این صفحه مراجعه کنید.

منبع : فروشگاه لوازم جانبی کالانه

payamarketing...
ما را در سایت payamarketing دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : paya payamarketing بازدید : 358 تاريخ : شنبه 28 آبان 1401 ساعت: 21:31

هندزفری بلوتوث
هندزفری بلوتوث یکی از جدیدترین ابزارها برای برقراری تماس تلفنی و گوش دادن به موسیقی است. امروزه استفاده از ابزارهایی مانند هندزفری بلوتوث در بین جوامع مختلف به خوبی پذیرفته شده است. زیرا چنین ابزارهایی به دلیل نداشتن سیم، راحتی بیشتری را در حین استفاده فراهم خواهند کرد. در گذشته، کمتر کسی تصور می‌کرد که روزی می‌توان با استفاده از یک دستگاه بی‌سیم مکالمه کرد. اما پیشرفت علم و فناوری این ایده را به واقعیت تبدیل کرده است. و به طوری که در حال حاضر شاهد طراحی و تولید هندزفری بی سیم در مدل های مختلف هستیم. بهتر است بدانید با هندزفری در هر شرایطی می توانید آهنگ مورد علاقه خود را با صدای بلند گوش دهید. هندزفری بلوتوث نیز حال شما را بهتر می کند. برای این منظور می توانید نمونه هندزفری بلوتوث را به صورت عمده تهیه کنید. این فروشگاه نمونه های مختلفی از این نوع هندزفری ها را نیز در اختیار شما قرار داده است.

هندزفری بلوتوث
با هندزفری بلوتوث احساس راحتی بیشتری خواهید کرد
همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره شد هندزفری بلوتوث یکی از جدیدترین محصولات موجود در بازار است. این وسیله ارزشمند دارای ویژگی های طراحی قابل توجهی است. به همین دلیل بسیاری از افراد مدل های بلوتوث هندزفری را برای خرید انتخاب می کنند. بهتر است بدانید در طراحی مدل های هندزفری بلوتوث از باتری مجزا استفاده شده است. وجود باتری مجزا در بدنه هندزفری بی سیم این امکان را به شما می دهد تا ساعات طولانی از این دستگاه استفاده کنید. همچنین لازم نیست در هنگام استفاده از هندزفری بلوتوث نگران گره خوردن کابل هندزفری باشید. زیرا این نوع هندزفری ها به دلیل طراحی بی سیم، راحتی بیشتری را در استفاده فراهم خواهند کرد. امروزه شرکت های مختلفی در زمینه طراحی هندزفری بلوتوث فعالیت می کنند. هر کدام از این شرکت ها نیز محصولات خود را با ویژگی های متفاوتی به فروش می رسانند. اما در بین تمامی برندهای موجود در بازار هندزفری، هندزفری های شیائومی و اپل دو بهترین برند برای خرید هندزفری هستند. زیرا محصولات این دو برند از نظر کیفیت در جایگاه خوبی قرار دارند. به همین دلیل، اگر به دنبال هندزفری بلوتوث هستید، دو برند شیائومی و اپل انتخاب های ایده آلی هستند.

 

مزایای استفاده از هندزفری بلوتوث شامل حال شما خواهد بود
امروزه هندزفری بلوتوث در بین مردم بسیار محبوب شده است. این به دلیل امکانات و مزایای استفاده از هندزفری بلوتوث است. برای این منظور، برخی از مزایای استفاده از هندزفری بلوتوث شامل موارد زیر است.

توانایی برقراری ارتباط از راه دور
یکی از مزایای قابل توجه استفاده از هندزفری بلوتوث، امکان گوش دادن به موسیقی از راه دور است. بهتر است بدانید که هندزفری بلوتوث از پلتفرم بلوتوث برای اتصال به گوشی هوشمند استفاده می کند. در شرایط عادی، اتصال بلوتوث تا فاصله 10 متری کاملاً پایدار است. بنابراین استفاده از هندزفری بلوتوث امکان برقراری ارتباط از راه دور را فراهم می کند.

 

راحتی بیشتر در استفاده
یکی دیگر از مزایای استفاده از هندزفری بی سیم راحتی بیشتر در هنگام استفاده است. همانطور که می دانید استفاده از هندزفری سیمی کمی دست و پا گیر است. اما از طرفی هندزفری بلوتوث به دلیل نداشتن سیم شرایط راحت تری را برای استفاده فراهم خواهد کرد.

با دستگاه های مختلف
از دیگر مزایای استفاده از هندزفری بلوتوث می توان به عملکردهای متنوع این نوع هندزفری ها اشاره کرد. حتما می دانید که هندزفری بلوتوثی قابلیت شماره گیری مجدد، رزرو تماس، پخش و توقف موسیقی و ... را دارد که برای این کار می توانید با استفاده از هندزفری بلوتوث از ویژگی های منحصر به فرد این محصولات بهره مند شوید.

 

گزینه ای مناسب برای سلامتی شما
همانطور که قبلا ذکر شد، هندزفری بلوتوثی اتصال سیمی ندارد. بنابراین برای استفاده از آنها نیازی نیست گوشی خود را نزدیک خود داشته باشید. بنابراین هندزفری بلوتوث انتخاب خوبی برای سلامتی شما خواهد بود. زیرا با نزدیک نگه داشتن گوشی، امواج ناشی از گوشی هوشمند بر عملکرد اندام های مختلف بدن تاثیر می گذارد.

قابلیت اتصال به دستگاه های دیگر
هندزفری بلوتوث به لطف طراحی منحصربفردش به راحتی به دستگاه های مختلف متصل می شود. اما از طرفی برای اتصال هندزفری با استفاده از سیم باید هندزفری را جابجا کرد. برای این منظور هندزفری بلوتوث یکی از بهترین گزینه های موجود برای استفاده است.

 

نکات کلیدی خرید هندزفری بلوتوث
امروزه با توجه به تنوع بی‌شمار هندزفری‌های بلوتوثی، خرید چنین محصولاتی به امری دشوار تبدیل شده است. بنابراین تهیه هندزفری بلوتوثی نیازمند رعایت نکات کلیدی است. برای این منظور برخی از نکات ضروری برای خرید هندزفری بلوتوث شامل موارد زیر است.

 

برند محصول مورد نیاز است
در هنگام خرید هندزفری بلوتوث به برند محصول مورد نظر توجه ویژه ای داشته باشید. زیرا برندهای معروفی مانند شیائومی، سامسونگ و اپل محصولات فوق العاده ای ارائه می دهند.

 

عمر باتری محصول
یکی از مواردی که در خرید هندزفری بلوتوث باید به آن توجه کرد، عمر باتری محصول است. به همین دلیل بهتر است محصولی بخرید که عمر باتری بیشتری دارد.

 

طراحی محصول
یکی دیگر از نکاتی که در خرید هندزفری بلوتوث باید به آن توجه کرد، طراحی محصول است. بهتر است بدانید که امروزه هندزفری های بلوتوث در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند. بنابراین برای خرید محصول ایده آل بهتر است در مورد طراحی آن به خوبی تحقیق کنید.

خرید هندزفری بلوتوث
امروزه فروشگاه های زیادی در زمینه فروش هندزفری بی سیم فعالیت می کنند که یکی از معتبرترین آنها عمده فروش لوازم جانبی است. کالانه یکی از قدیمی ترین فروشگاه های عرضه کالاهای دیجیتال است. این فروشگاه نیز محصولات خود را با قیمت مناسب عرضه می کند. بنابراین می توانید به سایت فروشگاه کالان مراجعه کرده و یکی از بهترین هندزفری های بلوتوثی را خریداری کنید. بهترین ها را برای خود و عزیزانتان به صورت عمده بخرید.

 

بهترین و با کیفیت ترین هندزفری اصلی اپل را می توانید از کالانه خریداری کنید.

payamarketing...
ما را در سایت payamarketing دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : paya payamarketing بازدید : 326 تاريخ : دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت: 16:28

تار شدن عکس های گوشی

شاید برای بسیاری از شما پیش آمده باشد که وقتی دوربین گوشی خود را برای گرفتن عکس باز می کنید، متوجه تار بودن دوربین شده اید.

تاری دوربین گوشی می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از جمله دلایل تاری دوربین تلفن می توان به کثیف بودن لنز دوربین، ورود گرد و غبار به لنز دوربین یا در برخی موارد مشکلات نرم افزاری که باعث تار شدن دوربین و عکس های شما می شود، اشاره کرد.

اگر دوربین گوشی شما برای مدتی تار شده است، تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا نحوه رفع این مشکل را بدانید.

روش های حذف تاری عکس

تمیز کردن لنز دوربین

به طور کلی، دلایل مختلفی برای تاری تصاویر وجود دارد که اولین و رایج ترین دلیل آن کثیف بودن لنز دوربین است.

معمولا همه ما هنگام عکس گرفتن با پارچه و گاهی با لباس لنز دوربین گوشی را تمیز می کنیم. اما گاهی کثیفی روی لنز دوربین می افتد و تمیز کردن آن آسان نیست. برای از بین بردن این نوع کثیفی ها، توصیه می کنیم لنز دوربین را با خمیر دندان بپوشانید و از پنبه یا گوش پاک کن استفاده کنید و بگذارید مدتی روی آن بماند.

پس از حدود 2 تا 3 دقیقه، خمیر دندانی را که روی لنز دوربین گذاشته‌اید، با پنبه‌ای که کمی مرطوب کرده‌اید بمالید تا پاک شود. هنگام تمیز کردن خمیردندان دقت کنید که پنبه شما کمی خیس باشد و اصلا خیس نباشد زیرا اگر خیس باشد احتمال آسیب دیدن دوربین بسیار زیاد است.

فوکوس دوربین را بررسی کنید

گاهی اوقات دلیل تاری دوربین این است که تنظیم فوکوس دوربین اشتباه است و باعث تار شدن دوربین می شود.

در برخی موارد حالت فوکوس خودکار روی قسمت اشتباه قفل می شود و باعث تار شدن تصویر می شود که می توانید با نگه داشتن شی مورد نظر فوکوس خودکار را غیرفعال کنید و متوجه شوید که تصویر از آن قسمت تار می شود.

اگر با این کار مشکل شما حل نشد، توصیه می کنیم اگر اطلاعات کافی در مورد دوربین خود ندارید، برای رفع این خطا، یک بار تنظیمات دوربین خود را به تنظیمات پیش فرض یا تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید.

می توانید این گزینه را برای بازیابی تنظیمات کارخانه یا پیش فرض از طریق تنظیمات پخش دوربین پیدا کنید.

به روز رسانی سیستم عامل گوشی

اگر مانند بسیاری از افراد نرم افزار گوشی خود را به روز نمی کنید، پیشنهاد می کنم در شغل خود تجدید نظر کنید. به روز نکردن سیستم عامل تلفن باعث کند شدن آن و مشکلات نرم افزاری خاصی از جمله تاری دوربین می شود.

به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار اساساً با گزارش‌های کاربران و درخواست‌های آنها برای رفع اشکالات نرم‌افزار ایجاد می‌شوند. همیشه سعی کنید هر به‌روزرسانی نرم‌افزاری را که به گوشی شما ارسال می‌شود دانلود و نصب کنید.

علاوه بر به روز رسانی سیستم عامل گوشی خود، سعی کنید نرم افزار خود را از طریق گوگل پلی به روز کنید.

بررسی قاب گوشی

گاهی اوقات قاب گوشی ممکن است کمی پوسته پوسته شود یا بریدگی قاب گوشی به گونه ای است که قسمت لنز دوربین کمی پوسته پوسته می شود و باعث تار شدن لنز دوربین می شود.

گرد و غبار زیر لنز دوربین

در نادرترین و نادرترین حالت ممکن، احتمال وجود گرد و غبار در زیر لنز دوربین شما وجود دارد که باعث تار شدن دوربین شما می شود. اگر می خواهید این قسمت را تمیز کنید، توصیه می کنیم گوشی را به دست متخصص تعمیر موبایل بسپارید، زیرا این قسمت باید شیشه محافظ لنز دوربین را بردارید و آن را از پایین تمیز کنید که این کار به مقدار زیادی نیاز دارد. تخصص و تجربه تجربیات.

برای جلوگیری از این اتفاقات، توصیه می کنیم از محافظ لنز دوربین استفاده کنید تا این اتفاق کمتر رخ دهد. این محافظ لنز دوربین از لنز دوربین شما در برابر خط و خش و شکستگی محافظت می کند. و آسیب کمتری به دوربین گوشی شما وارد شود.

استفاده از این لنزها از آنجایی اهمیت می یابد که تولید کنندگان تلفن همراه هر روز قطر دوربین ها را افزایش می دهند.

از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید متشکریم، امیدواریم راه حلی برای رفع تاری دوربین پیدا کرده باشید.

اگر قصد خرید لوازم جانبی سامسونگ را دارید می توانید از وب سایت عمده فروشی به این دسته بندی رفته و با توجه به نوع گوشی خود از لوازم جانبی گوشی سامسونگ استفاده کنید.

منبع : فروشگاه لوازم جانبی موبایل کالانه

payamarketing...
ما را در سایت payamarketing دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : paya payamarketing بازدید : 345 تاريخ : يکشنبه 22 آبان 1401 ساعت: 23:00

این روزها با توجه به گران شدن گوشی ها باید در خرید گوشی دقت کنید تا گوشی تقلبی را به عنوان گوشی اصل به شما نفروشند.

در این مقاله سعی می کنیم نحوه تشخیص گوشی اصلی از تقلبی را بررسی کنیم.

وجود گوشی های تقلبی و تقلبی مشابه نسخه اصلی چندان عجیب و غیرقانونی نیست و برای کسانی که ظاهر و طراحی گوشی های اصل و گران قیمت را دوست دارند اما توان خرید تعداد زیادی از این گوشی ها را ندارند بسیار خوب است. با این حال، این گوشی های تقلبی زمانی به بازار و مشتریان آسیب می رسانند که به همان قیمت گوشی های اصلی به مشتریان فروخته می شوند.

این گوشی ها سیستم عاملی مشابه گوشی های اصلی دارند اما کارایی و کارایی آنها یک دهم گوشی های اصلی هم نیست.

برای جلوگیری از گوشی های تقلبی و غیر اصل، بهترین و مهمترین چیز این است که هرگز گوشی بدون جعبه نخرید.

در این مقاله قصد داریم تمامی راه های تشخیص گوشی اورجینال از تقلبی را برای شما شرح دهیم.

شناسایی آیفون اصلی
با توجه به کیفیت بالا و انحصاری بودن گوشی های اپل; در این گوشی ها تشخیص گوشی اصلی از تقلبی کار سختی نیست.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که IMEI، شماره سریال و کد شماره مدل را بررسی کنید تا آیفون های اصلی یا تقلبی را شناسایی کنید. باید این کدها را با کدهای پشت جعبه گوشی بررسی کنید تا ببینید که آیا یکسان هستند یا خیر. !! اگر کدها یکسان نیستند، دستگاه شما جعلی یا جعلی است.

کدهای IMEI، شماره سریال و شماره مدل را می توان در تنظیمات > عمومی > درباره تلفن مشاهده کرد.

روش دیگری که برای تشخیص گوشی تقلبی از اصلی استفاده می شود، استفاده از وب سایت https://checkcoverage.apple.com است.

برای اطلاع از اصل یا تقلبی بودن گوشی، مدت گارانتی رسمی و سایر اطلاعات می توانید از این صفحه استفاده کنید.

در این صفحه باید شماره سریال روی جعبه گوشی را وارد کنید تا اطلاعات دستگاه شما نمایش داده شود.

همچنین می توانید شماره سریال را در تنظیمات تلفن خود پیدا کنید: تنظیمات > عمومی > درباره

اگر پیغام Sorry را مشاهده کردید، اما این شماره سریال معتبر نیست، به این معنی است که دستگاه شما جعلی است و اصل نیست.

سایت دیگری که اطلاعات گوشی شما را نمایش می دهد http://www.imeipro.info است. این صفحه اطلاعاتی در مورد دستگاه با استفاده از کد IMEI به شما می دهد. کد IMEI را می توان در جعبه تلفن و همچنین در تنظیمات > عمومی > درباره مشاهده کرد.

همچنین می توانید کد IMEI گوشی خود را با استفاده از کد دستوری *#06#* مشاهده کنید.

کارت حافظه یا SDCard
آیفون ها اسلات کارت حافظه ندارند، اگر آیفونی خریدید که دارای اسلات کارت حافظه است، شک نکنید که گوشی تقلبی است و احتمالا اندرویدی است.

مقایسه با مدل مشابه
قبل از خرید گوشی بهتر است ویدیوی جعبه گشایی گوشی را در اینترنت مشاهده کنید تا با اقلام موجود در جعبه گوشی بیشتر آشنا شوید و در حین خرید متوجه ایرادات آن شوید.

همچنین پس از خرید گوشی از نظر ظاهری آن را با گوشی دیگری مقایسه نکنید تا ببینید تفاوتی دارد یا خیر.

در نهایت پس از روشن کردن گوشی، نرم افزار پیش فرض گوشی را بررسی کنید. در آیفون ها این نرم افزار به صورت پیش فرض روی گوشی نصب می شود: App Store، Settings، Compass Safari، اگر این نرم افزار و سیری را روی گوشی خود ندارید، قطعا گوشی شما اپل نیست.

اگر گوشی اپل اصل دارید، می توانید برای خرید لوازم جانبی اپل به این دسته از وب سایت عمده فروشی مراجعه کنید.

 

تشخیص گوشی اصلی از تقلبی در گوشی های اندرویدی
در گوشی های اندرویدی با توجه به تنوع و تعداد طرح ها و همچنین شرکت های سازنده گوشی های موبایل، احتمال اینکه گوشی تقلبی به دست شما بیاید زیاد است، پس باید در خرید گوشی های اندرویدی دقت بیشتری داشته باشید.

برخی از روش های ذکر شده در قسمت تشخیص گوشی تقلبی از آیفون اصلی نیز برای بررسی اصل بودن یا نبودن گوشی های اندرویدی استفاده می شود.

به عنوان مثال، می توانید کد IMEI گوشی خود را در http://www.imeipro.info بررسی کنید.

 

همچنین با مقایسه تفاوت های ظاهری گوشی های مشابه با یکدیگر، در صورت تقلبی بودن یکی از گوشی ها به راحتی می توان آن را تشخیص داد.

نرم افزارهای زیادی برای گوشی های اندرویدی طراحی شده اند که برای شما بررسی می کنند که آیا گوشی اورجینال دارید یا خیر!

یکی از این اپلیکیشن ها AnTuTu Benchmark است که می توانید آن را از گوگل پلی دانلود کنید تا فیلترینگ را دور بزنید و با کمی دردسر بررسی کنید که آیا گوشی شما اصل است یا خیر.

نتیجه
چرا گوشی جعلی خوب نیست؟
گوشی های تقلبی به سرعت شکسته می شوند و با کاهش سرعت و آویزان شدن زیاد شما را عصبی می کنند.

پس از مدتی گوشی تقلبی به احتمال زیاد رنگ نمایشگر را تغییر می دهد و در برخی مواد دیده شده که صفحه نمایش لمسی گوشی اصلا کار نمی کند.

گوشی های تقلبی رابط کاربری یا UI بسیار ضعیفی دارند و پر از باگ هستند و با کمی کار با این گوشی ها به راحتی می توانید به تقلبی بودن آنها پی ببرید.

از نظر کیفیت ساخت، گوشی های تقلبی چه از نظر ظاهر و چه از نظر قطعات به کار رفته در این دستگاه ها بسیار ضعیف هستند.

این دستگاه ها معمولا از چیپست ها و قطعات چینی درجه سه استفاده می کنند که خیلی سریع خراب می شوند. مواد به کار رفته در بدنه دستگاه نیز بسیار بی کیفیت است.

اگر به دنبال خرید قاب گوشی اصل هستید به این دسته بندی مراجعه کنید .

منبع : فروشگاه لوازم جانبی موبایل کالانه

payamarketing...
ما را در سایت payamarketing دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : paya payamarketing بازدید : 272 تاريخ : يکشنبه 22 آبان 1401 ساعت: 0:36

نحوه عوض کردن بند ساعت هوشمند

تغییر بند ساعت هوشمند یکی از مهم ترین و سرگرم کننده ترین کارهایی است که می توانید با ساعت هوشمند خود انجام دهید. یکی از ویژگی ها و مزیت های ساعت هوشمند نسبت به ساعت های دیگر این است که به راحتی و با کمی یادگیری می توانید بند ساعت را عوض کنید و در مدت زمان بسیار کوتاهی می توانید ساعت را برای یک مراسم عوض کنید.رسمی مهمانی به یک ساعت کلاسیک تبدیل می شود.

 

در متن زیر به معرفی روش های تعویض بند ساعت هومشند می پردازیم.

چگونه بند ساعت هوشمند را تعویض کنیم؟

از زمانی که ساعت‌های هوشمند برای اولین بار عرضه شدند، بند ساعت به یک لوازم جانبی جذاب و محبوب تبدیل شده است. دارندگان ساعت های هوشمند هر چند وقت یک بار برای تنوع، ساعت های هوشمند خود را تغییر می دهند.

 

شرکت‌هایی که لوازم جانبی ساعت‌های هوشمند را تولید می‌کنند، بند‌های مختلفی را در سبک‌های مختلف به مشتریان خود ارائه می‌دهند. از بند های طراحی اسپرت گرفته تا بند های استیل، چرمی و کلاسیک، می توانید در عرض چند دقیقه ساعت اسپرت خود را به یک ساعت کلاسیک تبدیل کنید.

 

تعویض بند ساعت کار پیچیده و زمان بری نیست و به راحتی می توانید با مطالعه ادامه مقاله، بند ساعت هوشمند را تعویض کنید.

نحوه تعویض بند ساعت هوشمند

هر ساعت هوشمند دارای یک نوع بند با مکانیزم جایگزینی متفاوت است، به عنوان مثال ساعت های هوشمند سامسونگ همه به یک شکل باز و نصب می شوند و ساعت های هوشمند اپل به روشی متفاوت، این بند ها به یک صورت کلی باز و نصب می شوند و به طور مثال اگر بخواهید مشابه است. برای باز کردن بند ساعت هوشمند، باید از یک پیچ گوشتی یا یک چاقوی کوچک برای باز کردن پین کوچک آن برای جایگزینی بند جدید استفاده کنید.

تعویض بند اپل واچ

در ساعت هوشمند اپل برای تعویض بند ساعت ابتدا باید بند قدیمی را برداریم. برای برداشتن بند ابتدا باید دکمه پشت ساعت را فشار داده و به بند نزدیک شوید و همزمان بند ساعت را از سمت راست یا چپ بیرون بکشید.

 

پس از برداشتن بند ساعت، اکنون باید یک بند جدید را به ساعت وارد کنید. برای انجام این کار، درست مانند برداشتن بند ساعت، باید یک بند جدید، چه در سمت راست یا چپ، وارد ساعت کنید. اگر بند با اندازه ساعت شما مطابقت دارد، به راحتی قابل نصب است، اما اگر متوجه شدید که بند به سختی وارد ساعت می شود، یا بند در ساعت قرار داده شده اما شل بوده یا جا نمی شود، بهتر است آن را قرار ندهید. آن را در از این باند استفاده کنید.

تعویض دستبند Mi Xiaomi

تعویض بندهای شیائومی از قانون دیگری پیروی می کند که کمی با تعویض بند اپل واچ متفاوت است. باندهای هوشمند شیائومی از دو قسمت تشکیل شده اند که یک قسمت آن کپسول و قسمت دیگر بندهای متصل به بند است.

 

بند های شیائومی از دو مدل تشکیل شده است که یک نوع بند نرم، انعطاف پذیر و سیلیکونی است. و مدل دیگر بند ها بند های کلاسیک و چرمی هستند که هر دو را می توانید به راحتی در بازار خریداری کنید و برای استایل های مختلف خود استفاده کنید.

برای تعویض بند های می بند شیائومی ابتدا باید کپسول می بند را جدا کنید و می بند را کپسول را داخل بند جدید قرار دهید . کپسول از زیر بند به راحتی وارد آن می شود .

در بند های فلزی و چرمی یک فریم فلزی داخل آن دیده می شود که بند از زیر آن به راحتی قابل جاگیری می باشد و پس از قرار گرفتن به صورت صحیح یک صدای تق ریزی شنیده می شود که به معنی جاگیری صحیح کپسول در بند آن می باشد .

نتیجه

تغییر بند در ساعت های هوشمند و به طور کلی ساعت ها دغدغه ها و راه حل های متفاوتی دارد و حذف بند هر ساعت با ساعت های دیگر متفاوت است.

با کمی تکان دادن و تماشا می توانید به راحتی و در برخی موارد با کمی نگرانی یک بند ساعت را تعویض کنید.

برای این کار نیازی به مراجعه به فروشگاه های تلفن همراه و پرداخت هزینه اضافی ندارید، می توانید به راحتی بند را خودتان عوض کنید.

در صورت تمایل به خرید لوازم جانبی ساعت هوشمند می توانید به این دسته از سایت کالانه مراجعه کنید.

همچنین می توانید لوازم جانبی سامسونگ را از این لینک خریداری کنید.

منبع : فروشگاه لوازم جانبی کالانه

payamarketing...
ما را در سایت payamarketing دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : paya payamarketing بازدید : 319 تاريخ : يکشنبه 15 آبان 1401 ساعت: 16:42